сряда, 10 август 2016 г.

Положителни утвърждения за балансиране на Муладхара чакра:


Повтаряйте си следните положителни фрази за балансиране на Муладхара чакра

Аз съм здрав/а, жизнен/а и енергичен/а. 

 Аз харесвам, обичам и уважавам своето тяло, чувствам се комфортно в него.

Аз се отнасям към тялото си  с внимание и любяща грижа.



Аз чувствам стабилност, сигурност и спокойствие за моята финансова осигуреност, изобилие и просперитет. 


Чувствам вътрешно спокойствие, умиротворение,  усещам връзката със Земята и себе си като неразривна част от този организъм. 



Аз изпитвам доверие към света и хората около мен.

Независимо къде и в каква ситуация се намирам изпитвам спокойствие и увереност, че нещата се развиват по най-благоприятния за мен начин.

Ясно поставям личните си граници.

За мен природата е източник на радост и вдъхновение.

Аз приемам всяка промяна позитивно и знам, че следващият етап от живота ми ще е по-добър и по-успешен.

Аз присъствам и действам напълно осъзнато и адекватно в настоящия момент. Аз съм тук и сега. 


Елате с нас на разходка
до Южната част на Витоша. 
 Каним ви на йога уикенд на тема: „МуладхараЧакра
на 21 август – неделя. 

Водач на групата:



Няма коментари:

Публикуване на коментар

ОБЩУВАНЕ С ДОВЕРИЕ

                             "Трениране на успешни родители"  или как да настаним доверието в общуването по между ни?! Д-р Татан...